ue

Blog kulinarny

Naturalne i zdrowe

Sposoby na spalanie tłuszczu

Dodano:
Autor: lestello

Zmorą każdego, kto dba o formę lub chce zrzucić kilka kilogramów, jest tłuszczyk, który potrafi odłożyć się w boczkach lub innych partiach naszego ciała. Logiczne jest, że chcemy się go pozbyć. Bo przecież dopasowana sukienka lub męski top na siłownię nie będą wyglądały już tak efektownie, kiedy z boku wystają nam niechciane fałdki. Jest kilka sposobów na to, jak pozbyć się tych spędzających nam sen z powiek defektów. Jednak będą one wymagać regularności i samodyscypliny. Bo w walce z tłuszczem najważniejsza jest konsekwencja. Zobaczcie sami, co warto robić, żeby lepiej spalać tłuszcz.

  • Przygotuj sobie dobrze zbilansowany i pięknie wyglądający posiłek. Jednak kiedy zjesz około 80% tego, co masz na talerzu, zatrzymaj się i odłóż jedzenie na 20 minut. Dokładnie tyle trwa przesłanie informacji do naszego mózgu, że jesteśmy już najedzeni. Postępując w ten sposób, zjesz mniej, a i tak będziesz czuć sytość. Oczywiście, tego co zostanie nie wyrzucaj. Możesz zjeść to później jako mniejszy posiłek.
  • Soki przygotowuj sobie w domu. Nie kupuj ich w sklepie. Rozcieńczaj je wodą w proporcji 50% na 50%. Zmniejszy to ich kaloryczność i sprawi, że Twój organizm lepiej się nawodni.
  • Koniecznie jedz śniadanie. Jak wskazują badania 78% osób, które zrzuciły wagę i ją utrzymały przez dłuższy czas, jadły śniadanie codziennie. Ani razu go nie pominęły. Jest więc to sygnał, że warto ten nawyk wprowadzić w życie.
  • Ogranicz swoje posiłki o mniej więcej 100 kcal dziennie. Sprawi to, że tygodniowo zmniejszysz liczbę kalorii o 700. Wyliczenia pokazują, że takie podejście pozwala spalić około 5 kg tłuszczu w ciągu roku.
  • Obiad zjedz sowity, jednak najeżony dużą ilością białka. Sprawi to, że na kolację zjesz znacznie mniej.
  • Codziennie wybieraj się na 45-minutowy spacer. Pozwala to utrzymać nasze kości i stawy w dobrym stanie.
  • 7.  Chodź na siłownię, przynajmniej raz w tygodniu. Nie musisz tam spędzać dużo czasu. Wystarczy godzina do dwóch i już spalisz trochę nadprogramowych kalorii.

    Niezależnie od tego jak podchodzicie do spalania tłuszczu, tych kilka rad, które mamy dzisiaj dla Was, na pewno pomogą usystematyzować ten proces. Podstawa to wiedza, regularność i wytrwałość w dążeniu do wyznaczonego sobie celu.